Ondřej Pešek
Diplomová práce
Etika v marketingové komunikaci
Ethics in Marketing Communications
Anotace:
Diplomová práce se zabývá novými technikami marketingové komunikace. Těm nejvíce nahrává technologický pokrok a vytvořená imunita spotřebitelů vůči stávajícím klasickým postupům. Nastupují nové nestandardní postupy, které často stojí na pomezí zákona a etiky. Přitom etika podnikání je dnes již součástí obchodních aktivit většiny společností a podnikatelských činností. Ta se institucionalizovala do …víceAbstract:
The thesis focuses on new marketing communication techniques. Their appearance is triggered mainly by technological progress and consumers' immunity to existing methods. Despite business ethics being part of commercial activities of majority of companies and business activities, not seldom do these upcoming and non-standard methods cross the boundaries of law and ethics. This business ethics has institutionalized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/8867
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2008
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/8867
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition
Iryna Trylis -
Trends in Digital Marketing
Anastasiia Tantsiura -
Digital marketing trends in food and beverage industry
Ulviyya Movla-zada -
Entrepreneurship in mobile marketing
Maksim Beliaev -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková