Tiketovací informační systémy pro IT podporu a jejich porovnání – Jakub Soós
Jakub Soós
Bachelor's thesis
Tiketovací informační systémy pro IT podporu a jejich porovnání
Ticketing information systems for IT support and their comparison
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na oblast IT podpory, konkrétně na interní IT podporu poskytující podporu zaměstnancům podniku. Na trhu je nabízeno velké množství tiketovacích informačních systémů, proto je komplikované se v takto rozsáhlé nabídce systémů zorientovat. Na základě této skutečnosti, je cílem práce nalézt nejlepší tiketovací informační systém pro interní IT podporu poskytující podporu zaměstnancům …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the area of IT support, specifically is focused on a theme of internal IT support that supports a company's own employees. Many ticketing information systems are offered on the market. For this reason, is complicated to become acquainted with all offers on the market. The main objective of this bachelor thesis is to find the best ticketing information system suitable …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 11. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83337
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2021
- Supervisor: Martin Zbořil
- Reader: Radim Čermák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83337
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Tiketovací řešení pro SMEs
Lucie Valková -
Strategie IT Service Desku zaměřená na zvyšování kvality služeb
František Kohout -
Service desk a jeho důležité aspekty v procesu transformace podniku
Jakub Heráň -
Implementace CA Service Desk Manager
Marek Janeček -
Integrace cloudového service desk řešení s IP telefonními službami
Vendula Filipcová -
IT asset management: Zlepšení procesů a reportingu interní IT služby
Jakub Soós -
Service desk v prostředí Office 365 a Power Apps
Tatiana Hovanová -
User Support Service in Small and Startup IT Companies
Martin Bělohoubek