Specifika kupního chování spotřebitelů při nákupu zboží dlouhodobé spotřeby – Mgr. Lenka LEDVINOVÁ
Mgr. Lenka LEDVINOVÁ
Diplomová práce
Specifika kupního chování spotřebitelů při nákupu zboží dlouhodobé spotřeby
Specifics of purchasing behavior during shopping of long-term goods
Anotace:
Specifika kupního chování spotřebitelů při nákupu zboží dlouhodobé spotřeby Hlavním cílem diplomové práce je identifikace determinant kupního chování spotřebitelů při výběru lyžařského vybavení a komparace odlišností při nákupu běžeckého a sjezdového vybavení. V rámci práce bylo provedeno místní šetření v Libereckém kraji, které směřovalo k naplnění vytyčeného cíle. Výsledky získané ze shromážděných …víceAbstract:
Specifics of purchasing behavior of consumers when purchasing durable goods The main objective of my diploma thesis is to identify determinants of purchasing behavior of consumers when choosing ski equipment and comparison differences of cross country and downhill purchase equipment. The diploma thesis was carried out local inquiry in the Liberec region, which directed to fulfill the pursued goals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LEDVINOVÁ, Lenka. \textit{Specifika kupního chování spotřebitelů při nákupu zboží dlouhodobé spotřeby}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/10ykhh/.
Jak správně citovat práci
LEDVINOVÁ, Lenka. Specifika kupního chování spotřebitelů při nákupu zboží dlouhodobé spotřeby. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Rozdiely v spotrebných funkciách tovarov dlhodobej a krátkodobej spotreby v krajinách V4
Matej Šimoňák -
Proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby
Veronika Příplatová -
Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2
Nayef Qatarneh -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova -
Chování spotřebitele a rozšířená realita
Jiří Mikoška -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Jaroslav Peterka