Chování spotřebitelů na trhu bezlaktózových výrobků – Bc. Zuzana Hánečková
Bc. Zuzana Hánečková
Master's thesis
Chování spotřebitelů na trhu bezlaktózových výrobků
Consumer behaviour in the market of lactose-free products
Abstract:
Diplomová práce se věnuje chování spotřebitelů na trhu bezlaktózových výrobků. Cílem práce je navrhnout opatření vedoucí ke zvýšení efektivnosti distribuce a propagace pro výrobce a distributory působících především na trhu bezlaktózových výrobků v Jihomoravském kraji. Práce je rozdělena na dvě části, literární rešerši a vlastní práci. Literární rešerše se zabývá především problematikou spotřebitelského …moreAbstract:
The diploma thesis deals with consumer behaviour in the market of lactose-free products. The aim of the diploma thesis is to propose measures to increase the efficiency of distribution and promotion for manufacturers and distributors operating primarily in the market of lactose-free products in the South Moravian Region. The diploma thesis is divided into two parts, literary research and practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Kamila Kubíková -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Dopad neetické marketingové komunikace na společnost jako spotřebitele
Nikol Tomášková -
Ochrana spotřebitele v oblasti poskytování spotřebitelských úvěrů
Lucie Havlová -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Vliv formy reklamního sdělení na nákupní záměr spotřebitele s ohledem na postoj spotřebitele k životnímu prostředí
Natálie Štětkařová -
Bez obalu - alternativní chování spotřebitele mimo dosah běžných statistických šetření
Nikola KLIKOVÁ -
Efektivita globální reklamy a její vliv na spotřebitele
Tamara Charashvili