Daniel Frühauf

Diplomová práce

Loajalita v módním průmyslu

Loyalty in Fashion Industry
Anotace:
Cílem práce je analyzovat věrnost zákazníků na trhu módy a oděvů, identifikovat zákaznické vnímání a účast ve věrnostních programech, provést komparaci věrnostních programů největších módních domů a zhodnotit současné přístupy k jejich využívání. Na základě výsledků výzkumu navrhnout doporučení pro tvorbu věrnostních programů na trhu s módou a oblečením. V řešení bylo použito metod focus group, dotazníkové …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze customer loyalty and market fashion apparel, identify customer perception and participation in loyalty programs. Evaluate current approaches of using customer loyalty programs by the biggest fashion houses. Based on the research results suggest recommendations for creating loyalty programs on the market with fashion and clothing. The solution was used focus group …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Radek Tahal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44072