Analýza spotřebitelského chování na trhu piva – Adéla Žákovská
Adéla Žákovská
Bachelor's thesis
Analýza spotřebitelského chování na trhu piva
Analysis of Consumer Behaviour in the Beer Market
Anotácia:
Tato práce se zabývala analýzou spotřebitelského chování na trhu piva. Cílem práce bylo charakterizovat chování spotřebitelů při nákupu a konzumaci piva. Dílčími cíli bylo zjistit preference ohledně značek piva, jaké druhy piva kupují, v jaké míře pivo pijí a kde jej konzumují. Pro sběr dat byla zvolaná metoda elektronického dotazování, kterého se zúčastnilo 179 respondentů. Výzkumem bylo zjištěno …viacAbstract:
This thesis focuses on analyzing consumers' behavior in the beer market. The aim of the thesis was to characterize consumers' behavior in purchasing and consuming beer. The specific objectives were to determine preferences regarding beer brands, the types of beer purchased, the extent of beer consumption, and where it is consumed. The data collection method chosen was electronic surveying, with 179 …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152825
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedúci: Petra Klapilová Krbová
- Oponent: Lukáš Klapil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování
Alexandra Pavlovičová -
Spotřebitelské chování v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Silvia Davidíková -
Spotřebitelské chování hotelového hosta
Polina Gutsalyuk -
Využití moderních metod výzkumu spotřebitelského chování
Nela Wiesner -
Analýza spotřebitelského chování v železniční dopravě
Katarína Verebová -
Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů
Jakub Chalmovianský -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region
Jan Divoký -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the Olomouc Region
Pavel Slezar