Bc. Lucie Šimůnková

Bakalářská práce

Dobré mravy v reklamě

Good Manners in Adrertising
Anotace:
Bakalářská práce pojednávající na téma dobré mravy v reklamě, je logicky dělena na tři části. První část se snaží přiblížit reklamu jako takovou ve svých úvodních kapitolách nejprve představením jejího historického vývoje. Zde si čtenář může udělat představu o tom, o jak starý či z moderního pohledu nový jev jde. Práce rovněž vymezuje různé definice reklamy, její obsah a formy, druhy, cíle a hlavně …více
Abstract:
Bachelor thesis dealing with the topic of good manners in advertising is logically divided into three parts. The first part attempts to bring closer advertising as such in its opening chapters by introducing its historical development. Here the reader can get an idea about how old or from the modern point of view a new phenomenon advertising is. This work also defines the various definitions of advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 9. 2012
  • Vedoucí: JUDr. Aleš Rozehnal, Ph.D.
  • Oponent: doc. JUDr. Petr Bělovský, Dr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře