Bc. Lucie Šimůnková
Bakalářská práce
Dobré mravy v reklamě
Good Manners in Adrertising
Anotace:
Bakalářská práce pojednávající na téma dobré mravy v reklamě, je logicky dělena na tři části. První část se snaží přiblížit reklamu jako takovou ve svých úvodních kapitolách nejprve představením jejího historického vývoje. Zde si čtenář může udělat představu o tom, o jak starý či z moderního pohledu nový jev jde. Práce rovněž vymezuje různé definice reklamy, její obsah a formy, druhy, cíle a hlavně …víceAbstract:
Bachelor thesis dealing with the topic of good manners in advertising is logically divided into three parts. The first part attempts to bring closer advertising as such in its opening chapters by introducing its historical development. Here the reader can get an idea about how old or from the modern point of view a new phenomenon advertising is. This work also defines the various definitions of advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/r6k8a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2012
- Vedoucí: JUDr. Aleš Rozehnal, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Petr Bělovský, Dr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře
Práce na příbuzné téma
-
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Reakce spotřebitele na srovnávací reklamu
Tomáš Svoboda -
Reklama: právní regulace a etický kodex Rady pro reklamu
Markéta Marušáková -
Moduly pro blokování reklam v prohlížeči Mozilla Firefox
Stanislav Kukal -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Veronika Pavlová -
Regulace reklamy a právo
Yulia Nasybullina