Marketingová strategie pro e-shop BIGBUNNY. cz – Tien Truong VU
Tien Truong VU
Bachelor's thesis
Marketingová strategie pro e-shop BIGBUNNY. cz
Marketing strategy for the e-shop BIGBUNNY.cz
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření marketingové strategie pro e-shop BIGBUNNY.cz. Práce obsahuje analýzu současného stavu e-shopu a jeho konkurence. Navrženy jsou cíle marketingové strategie a stanoveny cílové segmenty zákazníků. Práce dále popisuje a navrhuje marketingové nástroje, které by měly být součástí marketingové strategie. Závěr práce obsahuje shrnutí výsledků a doporučení pro …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on creating a marketing strategy for the e-shop BIGBUNNY.cz. The thesis includes an analysis of the current state of the e-shop and its competition. The goals of the marketing strategy are proposed and target customer segments are determined. The thesis also describes and proposes marketing tools that should be part of the marketing strategy. The conclusion of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. František Zjevík, DiS.
- Reader: Adam Polášek, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
The implementation of warm-up activities as a motivational strategy. A comparative analysis of English and German classroom.
Martina Žeňuchová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Development and Implementation of the Trading Strategy in the Forex market
Phuong Anh Nguyen -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo
Viktoriya Tsaruk -
Návrh a implementace marketingové strategie ve vybrané společnosti
Michal Kubečka -
Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.
André MAŠEK -
Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.
André MAŠEK