Tien Truong VU

Bachelor's thesis

Marketingová strategie pro e-shop BIGBUNNY. cz

Marketing strategy for the e-shop BIGBUNNY.cz
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření marketingové strategie pro e-shop BIGBUNNY.cz. Práce obsahuje analýzu současného stavu e-shopu a jeho konkurence. Navrženy jsou cíle marketingové strategie a stanoveny cílové segmenty zákazníků. Práce dále popisuje a navrhuje marketingové nástroje, které by měly být součástí marketingové strategie. Závěr práce obsahuje shrnutí výsledků a doporučení pro …more
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on creating a marketing strategy for the e-shop BIGBUNNY.cz. The thesis includes an analysis of the current state of the e-shop and its competition. The goals of the marketing strategy are proposed and target customer segments are determined. The thesis also describes and proposes marketing tools that should be part of the marketing strategy. The conclusion of the thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Reader: Adam Polášek, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON