Tomáš Radosta

Diplomová práce

Segmentace trhu videoher

Segmentation of video games market
Anotace:
Cílem diplomové práce je najít odlišnosti a podobnosti mezi spotřebiteli na trhu videoher, odkrýt segmenty a navrhnout pro ně vhodný marketingový přístup.Teoretická část je zaměřena na segmentaci trhu, kde jsou popsány fáze tohoto procesu, segmentační kritéria, koncepty a metody segmentace. Druhá část se věnuje marketingovému výzkumu a jeho základnímu členění, sběru a analýze dat.V praktické části …více
Abstract:
This Master’s Thesis goal is to find differences and similarities between consumers on the videogames market, uncover segments and propose the marketing approach for them.Theoretical part is focused on segmentation, its process phases, segmentation criteria, concepts and methods of segmentation. Second part of theoretical part is about marketing research, its structure, data collection and analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2019
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Radek Tahal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78387