Sociální interakce a agrese v předškolním vzdělávání: zkoumání a nástroje zvládání – Bc. Lucie Hátlová
Bc. Lucie Hátlová
Bachelor's thesis
Sociální interakce a agrese v předškolním vzdělávání: zkoumání a nástroje zvládání
Social interaction and aggression in preschool education: research and management tools
Abstract:
Bakalářská práce nese název Sociální interakce a agrese v předškolním vzdělávání: zkoumání a nástroje zvládání. Práce poskytuje metodický materiál aktivit, které lze využít v předškolním vzdělávání pro podporu emocionálního zvládání konfliktních situací u dítěte předškolního věku. Aktivity jsou určeny pro děti od tří do šesti let věku a pro prostředí mateřské školy. V teoretické části jsou popsány …moreAbstract:
The bachelor thesis Social interaction and aggression in preschool education: research and management tools provides methodical material containing activities that can be used in pre-school education to promote emotional management of conflict situations in a pre-school child. Activities are intended for children aged three to six years and kindergarten environment. The theoretical part descries characteristic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hsnbh/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2018
- Supervisor: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Reader: doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HÁTLOVÁ, Lucie. \textit{Sociální interakce a agrese v předškolním vzdělávání: zkoumání a nástroje zvládání}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2018. Available from: https://theses.cz/id/11wf79/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education