Analýza spokojenosti zákazníka vybraného podniku stravovacích služeb – Jan Lexa
Jan Lexa
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníka vybraného podniku stravovacích služeb
Anotácia:
Bakalářská práce na téma „Analýza spokojenosti zákazníka vybraného podniku stravovacích služeb“, je zaměřena na výzkum hostů pizzerie Hawaii v Kyjově. Předmětem této práce je zjistit, za pomocí marketingových výzkumů a statistických výpočtů základní informace týkající se zákazníka a navrhnout postupy, které povedou ke zvyšování spokojenosti a eliminaci slabin podniku vnímaných zákazníky. Práce je rozdělena …viacAbstract:
The thesis is concerned with a customer satisfaction of a chosen catering business. Pizzeria Hawaii in Kyjov, was chosen for the analysis. The purpose of the thesis is to collect information from customers, analyse the resulting data and propose steps to eliminate weaknesses and increase customer satisfaction. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part focuses …viacKľúčové slová
Spokojenost zákazníka analýza spokojenosti hodnoty vnímané zákazníkem výzkum spokojenosti marketingový výzkum senzorická analýza spokojenost zákazníků pizzerie dotazníkový výzkum. Customer satisfaction satisfaction analysis customer´s value satisfaction research marketing reasearch sensory analysis customer satisfaction in pizzeria questionaire.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2015
Identifikátor:
http://theses.cz/id/12avxi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bachelor programme / odbor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Práce z domova na oddělení Customer Journey v období pandemie covid-19
Tereza Černá -
Customer experience v oblasti B2B marketingu
Vladimír Kurz -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa
Názov
Vložil
Vložené
Práva