Segmentation of esports audience and its marketing implications – Dominik Sagl
Dominik Sagl
Diplomová práce
Segmentation of esports audience and its marketing implications
Segmentace esportového publika a její marketingové důsledky
Anotace:
Tato práce poskytuje podrobnou segmentaci publika esportu. Z teoretického hlediska studie podává komplexní přehled o esportu jako o globálním fenoménu. Praktická část se zaměřuje na segmentaci, v níž byl proveden průzkum, v němž bylo shromážděno 373 odpovědí, které byly následně použity při shlukové analýze. Shlukování bylo provedeno pomocí několika metod a na základě statistických a subjektivních …víceAbstract:
This thesis provides a detailed segmentation of the esports audience. From a theoretical view, the study gives a complex overview of esports as a global phenomenon. The practical part focuses on the segmentation in which a survey was conducted gathering 373 responses that were afterwards used in the clustering analysis. The clustering was conducted using a number of clustering methods, and the optimal …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86888
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Michal Andera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86888
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Management
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentace a targeting v direct marketingové praxi Sdružení SOS dětských vesniček
Jana Walterová -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem
Štěpán Musil -
Kulturní prostředí esportu v MotoGP eSport
Sabina Nossová