Anna Babai

Bakalářská práce

Ověření tržní niky nabídkou outdoorové výuky jazyků

Verification of market niche by offering outdoor language learning
Anotace:
Tématem této bakalářské́ práce je prozkoumání a ověření tržní niky v podobě spolupráce mezi jazykovými školami pro cizince a Průhonickým parkem nabídkou outdoorové výuky. Teoretická část zahrnuje problematiku tržní segmentace, vysvětlení pojmu a strategie tržní niky. Dále se tato práce zabývá tématem marketingového výzkumu. Následuje stručný popis outdoorového vyučování, jeho vznik, vývoj a možné přínosy …více
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is to explore and verify a market niche in the form of partnership between Czech language schools for foreigners and the Průhonice Park by offering outdoor language learning. The theoretical part includes the description of market segmentation, explanation of the concept and strategy of a market niche. Furthermore, this thesis deals with the topic of marketing research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 11. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2020
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Marie Vítová Dušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78688

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management