Ověření tržní niky nabídkou outdoorové výuky jazyků – Anna Babai
Anna Babai
Bakalářská práce
Ověření tržní niky nabídkou outdoorové výuky jazyků
Verification of market niche by offering outdoor language learning
Anotace:
Tématem této bakalářské́ práce je prozkoumání a ověření tržní niky v podobě spolupráce mezi jazykovými školami pro cizince a Průhonickým parkem nabídkou outdoorové výuky. Teoretická část zahrnuje problematiku tržní segmentace, vysvětlení pojmu a strategie tržní niky. Dále se tato práce zabývá tématem marketingového výzkumu. Následuje stručný popis outdoorového vyučování, jeho vznik, vývoj a možné přínosy …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is to explore and verify a market niche in the form of partnership between Czech language schools for foreigners and the Průhonice Park by offering outdoor language learning. The theoretical part includes the description of market segmentation, explanation of the concept and strategy of a market niche. Furthermore, this thesis deals with the topic of marketing research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 11. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78688
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2020
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Marie Vítová Dušková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78688
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran