Pavla STEJSKALOVÁ

Bakalářská práce

Reklamní agentury v České republice a SRN

Advertising agencies in the Czech republic and Germany
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zmapovat reklamní agentury a jejich trh v České republice a ve Spolkové republice Německo. Teoretická část práce se týká převážně seznámením se s jednotlivými významnými reklamními agenturami a srovnáním historického vývoje těchto subjektů na českém a německém trhu. Praktická část bakalářské práce se zaměřuje na charakteristiku reklamních agentur, která byla uskutečněna na …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to map advertising agencies and their market in the Czech republic and Germany. The theoretical part of this thesis is mainly concerned with getting to know single famous advertising agencies and with comparing of historical development of these subjects on Czech and German market. The practical part of this bachelor thesis focuses on characteriscs of advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
  • Vedoucí: Ing. Helena Kovalová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STEJSKALOVÁ, Pavla. Reklamní agentury v České republice a SRN. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická