Diana Ščuková

Diplomová práce

Výběr vhodného zahraničního trhu pro expanzi společnosti Logio

Selection of the most suitable international market for Logio expansion
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi zahraniční expanze na příkladu české firmy Logio s.r.o, která prodává poradensko-technologické služby na B2B trhu. Hlavním cílem práce je vybrat vhodný zahraniční trh pro případnou expanzi společnosti. Dále si práce klade za cíl podrobit vybraný trh důkladné analýze a stanovit formu vstupu. První část se věnuje charakteristice obecného procesu, podle kterého by firmy …více
Abstract:
The master thesis deals with the possibilities of international expansion in case of the Czech company Logio s.r.o that sells consulting services on B2B market. The main objective is to choose a suitable international market for expansion of the company. Futhermore, market analysis and determination of method of market entering are additional objectives of the thesis. The first part deals with the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2017
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Matěj Vokáč

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52907