Výběr vhodného zahraničního trhu pro expanzi společnosti Logio – Diana Ščuková
Diana Ščuková
Diplomová práce
Výběr vhodného zahraničního trhu pro expanzi společnosti Logio
Selection of the most suitable international market for Logio expansion
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi zahraniční expanze na příkladu české firmy Logio s.r.o, která prodává poradensko-technologické služby na B2B trhu. Hlavním cílem práce je vybrat vhodný zahraniční trh pro případnou expanzi společnosti. Dále si práce klade za cíl podrobit vybraný trh důkladné analýze a stanovit formu vstupu. První část se věnuje charakteristice obecného procesu, podle kterého by firmy …víceAbstract:
The master thesis deals with the possibilities of international expansion in case of the Czech company Logio s.r.o that sells consulting services on B2B market. The main objective is to choose a suitable international market for expansion of the company. Futhermore, market analysis and determination of method of market entering are additional objectives of the thesis. The first part deals with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52907
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2017
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Matěj Vokáč
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52907
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Management of a Firm on Black Market
Yuhao Wang -
The role of the capital market in the economic growth of Rwanda
Ishimwe Sambwe Nicole -
Business strategy for a company entering foreign markets
Zhanara Osmonova -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Analýza aktuální situace na bosensko-chorvatských hranicích - se zaměřením na postupy pohraniční policie při nelegálním vstupu na území země
Tereza Vrablíková -
Přínosy a rizika vstupu českých společností na zahraniční trh
Vendula Soukeníková