Merchandising prodejních jednotek konkrétní značky – Bc. Marcel VACULA
Bc. Marcel VACULA
Master's thesis
Merchandising prodejních jednotek konkrétní značky
Merchandising of a Specific Brand Shopping Stores
Abstract:
Práce se opírá o praktické zkušenosti v oblasti maloobchodního mixu za využití teoretických poznatků. Snaží se o analýzu stávajících a nových komunikačních prostředků a na základě výzkumných šetření řeší správnost umístění těchto nosičů v místě prodeje tak, aby lépe komunikovaly s cílovou skupinou zákazníků. Současně jde studie do hloubky tím, že zkoumá i prodejní personál, zákazníky a korporátní identitu …moreAbstract:
This thesis is based on practical experiences on retail mix market while using theoretical knowledges. The aim is to analyze current and brand new communication tools and, on the basis of research, to solve the correctness of positioning elements for a better focus on target segments. Apart from above mentioned, the thesis provides a deep study of sales staff, customers, and corporate identity of sales …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2012
Accessible from:: 12. 4. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VACULA, Marcel. Merchandising prodejních jednotek konkrétní značky. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová -
Ekonomicko-matematické metody jako podpora rozhodování při konstrukci dotazníků pro mystery shopping
Bohumil Hurda -
Hodnocení kvality poskytovaných služeb pomocí metody Mystery Shopping
Tim Poláš -
Mystery shopping: hodnocení bankovních služeb z pohledu zákazníka
Tereza Horčičková -
Hodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shopping
Richard Ramisch -
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Monika Kopečná -
Vliv kultury prodeje potravin na nákupní chování nejstarších českých seniorů
Jana Řandová -
Personalizovaná služba jako nástroj osobního prodeje
Šárka Halámková