Bc. Marcel VACULA

Master's thesis

Merchandising prodejních jednotek konkrétní značky

Merchandising of a Specific Brand Shopping Stores
Abstract:
Práce se opírá o praktické zkušenosti v oblasti maloobchodního mixu za využití teoretických poznatků. Snaží se o analýzu stávajících a nových komunikačních prostředků a na základě výzkumných šetření řeší správnost umístění těchto nosičů v místě prodeje tak, aby lépe komunikovaly s cílovou skupinou zákazníků. Současně jde studie do hloubky tím, že zkoumá i prodejní personál, zákazníky a korporátní identitu …more
Abstract:
This thesis is based on practical experiences on retail mix market while using theoretical knowledges. The aim is to analyze current and brand new communication tools and, on the basis of research, to solve the correctness of positioning elements for a better focus on target segments. Apart from above mentioned, the thesis provides a deep study of sales staff, customers, and corporate identity of sales …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2012
Accessible from:: 12. 4. 2012

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VACULA, Marcel. Merchandising prodejních jednotek konkrétní značky. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.4.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 12. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe