Analýza uplatňování koncepce franchisingu – Jan Vávra
Jan Vávra
Bakalářská práce
Analýza uplatňování koncepce franchisingu
Analysis of Introducing the Franchising Concept
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat franchisový koncept vybrané společnosti Kilpi a porovnat dvě prodejny v rámci tohoto systému pomocí výzkumných metod mystery shopping a pozorování a na základě výsledků výzkumu stanovit vhodné návrhy a doporučení, které by mohly prodejny realizovat. První část obsahuje teorii zaměřenou na franchising a teorii potřebnou pro následnou analýzu. Další kapitolou …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze franchise concept of the chosen company Kilpi and compare two stores in this franchise system by research methods mystery shopping and observation and on the grounds of research results define suitable suggestions and recomendations, which could be realized by both stores. First part include theory aim on franchising and theory needed for following analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/128055
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Miluše Hluchníková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková