Bc. Kawuloková Kawuloková

Bachelor's thesis

Marketing města Třinec

Marketing of the city of Trinec
Abstract:
Bakalářská práce se skládá ze dvou částí – teoretické a praktické. Teoretická část popisuje teoretická východiska problematiky měst a obcí a využití marketingového mixu v této oblasti. Praktická část se zabývá samotným městem Třinec a konkrétním rozborem jeho marketingového mixu a primárním marketingovým výzkumem, provedeným metodou dotazování. Poslední kapitola sestává z návrhů a doporučení.
Abstract:
The thesis is divided into two sections – theoretical and practical. The theoretical section describes theoretical basis of the city and municipal problematics and usage of the marketing mix in this area. The practical section deals with the city Trinec itself, a particular analysis of its marketing mix and with primary marketing research, done by using the query method. The last chapter consists of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné