Klima třídy a jak je možno jej pozitivně ovlivnit – Zuzana Holá
Zuzana Holá
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Klima třídy a jak je možno jej pozitivně ovlivnit
Anotace:
Tato absolventská práce se zabývá vlivem respektující komunikace a partnerského přístupu učitele na atmosféru třídy v souvislosti s hodinami tělesné výchovy žáků 8. a 9. třídy. Cílem práce je prozkoumat, jak efektivní zvládání emocí učitelem a respektující komunikace může pozitivně ovlivnit klima třídy ve školním prostředí žáků 8. a 9. ročníku se zaměřením na jejich vulgární vyjadřování během výuky …víceAbstract:
This graduate thesis deals with the influence of respectful communication and the teacher's partnership approach on the classroom atmosphere in the context of physical education classes of 8th and 9th grade students. The aim of the thesis is to explore how effective emotions management by the teacher and respectful communication can positively affect the classroom climate in the school environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.jabok.cz/th/z92n7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: RNDr. Mgr. Ivana Čihánková
- Oponent: Mgr. Pavel Kuchař, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáJabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
vyšší odborný program / obor:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie
Práce na příbuzné téma
-
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
Using game-like activities as a replacement of textbooks in English language lessons at Primary School
Dominika Slabá -
The Role of English in Parents' Choice of Primary School
Pavlína Zedníková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Přechod žáků z 1. stupně Montessori základní školy na 2. stupeň tradiční základní školy
Kateřina JANEČKOVÁ -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková