Klima třídy a jak je možno jej pozitivně ovlivnit – Zuzana Holá
Zuzana Holá
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Klima třídy a jak je možno jej pozitivně ovlivnit
Abstract:
Tato absolventská práce se zabývá vlivem respektující komunikace a partnerského přístupu učitele na atmosféru třídy v souvislosti s hodinami tělesné výchovy žáků 8. a 9. třídy. Cílem práce je prozkoumat, jak efektivní zvládání emocí učitelem a respektující komunikace může pozitivně ovlivnit klima třídy ve školním prostředí žáků 8. a 9. ročníku se zaměřením na jejich vulgární vyjadřování během výuky …moreAbstract:
This graduate thesis deals with the influence of respectful communication and the teacher's partnership approach on the classroom atmosphere in the context of physical education classes of 8th and 9th grade students. The aim of the thesis is to explore how effective emotions management by the teacher and respectful communication can positively affect the classroom climate in the school environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024
Identifier:
https://is.jabok.cz/th/z92n7/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2024
- Supervisor: RNDr. Mgr. Ivana Čihánková
- Reader: Mgr. Pavel Kuchař, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáJabok - Institute of Social Pedagogy and Theology
vyšší odborný program / field:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie
Theses on a related topic
-
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
Using game-like activities as a replacement of textbooks in English language lessons at Primary School
Dominika Slabá -
The Role of English in Parents' Choice of Primary School
Pavlína Zedníková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Přechod žáků z 1. stupně Montessori základní školy na 2. stupeň tradiční základní školy
Kateřina JANEČKOVÁ -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková