Bc. Magdalena Štanclová

Master's thesis

Fitness jako součást zdravého životního stylu a jeho propagace

Fitness as a part of healthy lifestyle and it’s promotion
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o zdravém životním stylu, lifestylovém marketingu a zaměřuje se zejména na specifikace propagace fitness center a na charakteristické nákupní/spotřební chování klíčových zákazníků, které se opírá o psychologii trhu. Teoretické poznatky jsou posléze doplněny o případové studie ukázek propagačních strategií různých společností a o dotazníkové šetření na téma Faktory ovlivňující …more
Abstract:
This master thesis deals with a healthy lifestyle, lifestyle marketing and focuses mainly on the promotion of fitness centers in the specification and the typical buying/consumer behavior of key customers, which is based on market psychology. Theoretical part is supplemented by case study examples of promotional strategies of various companies and survey on Factors influencing attendance of fitness …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2011
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: JUDr. Petr Majerik

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní