Fitness jako součást zdravého životního stylu a jeho propagace – Bc. Magdalena Štanclová
Bc. Magdalena Štanclová
Diplomová práce
Fitness jako součást zdravého životního stylu a jeho propagace
Fitness as a part of healthy lifestyle and it’s promotion
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o zdravém životním stylu, lifestylovém marketingu a zaměřuje se zejména na specifikace propagace fitness center a na charakteristické nákupní/spotřební chování klíčových zákazníků, které se opírá o psychologii trhu. Teoretické poznatky jsou posléze doplněny o případové studie ukázek propagačních strategií různých společností a o dotazníkové šetření na téma Faktory ovlivňující …víceAbstract:
This master thesis deals with a healthy lifestyle, lifestyle marketing and focuses mainly on the promotion of fitness centers in the specification and the typical buying/consumer behavior of key customers, which is based on market psychology. Theoretical part is supplemented by case study examples of promotional strategies of various companies and survey on Factors influencing attendance of fitness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sulak/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Amina Dauzova -
Skupinová identita a spotřební kultura
Maria Pustoshilova -
Spotřeba a vnímání životní úrovně venkovských a městských domácností v ČR
Alena Rozehnalová -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Milan Paták -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Monika Hrozová -
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
Petr Košťál -
Chování spotřebitele při nákupu základních potravin a produktu z nich vyrobených
Hudáková Hudáková -
Efektivita globální reklamy a její vliv na spotřebitele
Tamara Charashvili