Komparace prezenční a distanční výuky žáků s poruchami autistického spektra na vybrané základní škole – Bc. Natálie Hubatková
Bc. Natálie Hubatková
Diplomová práce
Komparace prezenční a distanční výuky žáků s poruchami autistického spektra na vybrané základní škole
The comparation of in-person learning and distance learning of pupils with Autism Spectrum Disorders at the selected primary school
Anotace:
Diplomová práce s názvem „Komparace prezenční a distanční výuky žáků s poruchami autistického spektra na vybrané základní škole“ se zabývá srovnáním prezenční a distanční výuky žáků s PAS z pohledů pedagogických pracovníků, rodičů a žáků. Práce se skládá z teoretické a výzkumné části. První část práce poskytuje teoretický základ pro oblast vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra. Druhá, výzkumná …víceAbstract:
This diploma thesis called „The comparation of in-person learning and distance learning of pupils with Autism Spectrum Disorder at the selected primary school“ deals with comparation of two forms of education of pupils with Autism Spectrum Disorder (ASD) from the perspective of pedagogical staff, parents and pupils. The thesis is divided into two parts – theoretical and research. The first part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bnsfr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Alena Sedláčková, DiS.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUBATKOVÁ, Natálie. \textit{Komparace prezenční a distanční výuky žáků s poruchami autistického spektra na vybrané základní škole}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/143hx9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro učitele základních a středních škol / Speciální pedagogika pro učitele základních a středních škol
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Sekvenční variabilita lidského mitochondriálního genomu a její význam v patogenezi poruch autistického spektra
Natálie Sedláková -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Self-Regulation in Autism Spectrum Disorder
Muhammed Emin Karadeniz -
Disabilities in South Korea as portrayed in Korean movies Focusing on the portrayal of autism spectrum disorder
Klára ŠLESINGEROVÁ