Práce s marketingovým mixem jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu – Bc. Amina Alo
Bc. Amina Alo
Bakalářská práce
Práce s marketingovým mixem jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu
Marketing mix work as presumption success of enterpreneurial subject in the market
Anotace:
Téma bakalářskou práci je Práce s marketingovým mixem jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu. Téma přímo souvisí s marketingovým mixem a je základem marketingu, který vyjadřuje vztah podniku k jeho okolí. Cílem této závěrečné práce je hodnocení kvality práce firmy s jednotlivými základními prvky marketingového mixu v průběhu životního cyklu produktu jako důležitého předpokladu úspěšného …víceAbstract:
The bachelor thesis is Working with the marketing mix as a prerequisite for the success of a business entity on the market. The theme is directly related to the marketing mix and is the basis of marketing that expresses the relationship of the business to its surroundings. The aim of this final thesis is to evaluate the quality of the company's work with the basic elements of the marketing mix during …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qlb29/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová