Marketing v oblasti počítačové podpory a poradenství v aplikaci na zahraniční společnost – Barbora Karnová
Barbora Karnová
Master's thesis
Marketing v oblasti počítačové podpory a poradenství v aplikaci na zahraniční společnost
Marketing in the field of computer support and consultancy for a foreign company
Abstract:
Práce se zabývá problematikou marketingu malých podniků působících v oblasti služeb s důrazem na trh počítačové podpory a poradenství v Kanadě. V teoretické části jsou vymezeny základní marketingové pojmy a definice související s tématem. Praktická část obsahuje situační analýzu a návrh marketingové strategie pro vybranou kanadskou společnost včetně stanovení poslání, cílových skupin, marketingových …moreAbstract:
The master thesis outlines information about marketing practices for small businesses providing computer consultancy services in Canada. The theoretical section defines basic marketing terms related to the topic and sets the basis for the practical applications. The practical section contains situational analysis and a marketing strategy proposal including mission statement, target groups and formulation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 10. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21081
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2010
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jana Mňahončáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KARNOVÁ, Barbora. \textit{Marketing v~oblasti počítačové podpory a~poradenství v~aplikaci na zahraniční společnost}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2009. Available from: https://theses.cz/id/1491cv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21081
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie počítačové platformy Mac OS X
Jakub Hakl -
Analýza mezinárodní marketingové strategie počítačové hry World of Warcraft
Miroslav Lopour -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová