Learning by Doing mit Fokus auf Wortschatzerweiterung – Barbora MELÍŠKOVÁ
Barbora MELÍŠKOVÁ
Master's thesis
Learning by Doing mit Fokus auf Wortschatzerweiterung
Learning by Doing with Focus on Vacabulary Expansion
Abstract:
The diploma thesis focuses on the incorporation of activity-based learning as an alternative method of learning foreign languages, within the traditional teaching methods of a primary school. Learning by doing is designed to develop the vocabulary of the pupils. The aim is to find out if these methods influence the ability of gaining new vocabulary in a foreign language and whether pupils´ attitude …viacAbstract:
Předložená diplomová práce se zaměřuje na zařazení činnostního učení, coby alternativní metody výuky cizích jazyků, do tradiční výuky německého jazyka na základní škole. Metoda "Learning by Doing" má žákovi prostřednictvím činnosti vnést vhled do dílčí tematické oblasti a zároveň mu dopomoci k rozvoji slovní zásoby. Cílem práce je zjistit, zda vybraná metoda ovlivňuje efektivitu osvojování slovní zásoby …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Martin Lachout, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MELÍŠKOVÁ, Barbora. Learning by Doing mit Fokus auf Wortschatzerweiterung. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Philology / UNJL JO KS
Práce na příbuzné téma
-
Vliv interaktivní tabule ve výuce AJ na osvojování slovní zásoby na 1. stupni ZŠ
Markéta KABOURKOVÁ -
Efektivní vyučovací metody slovní zásoby anglického jazyka na druhém stupni základní školy
Pavlína Tejnecká -
Užitečné techniky ve výuce: Hry se zaměřením na osvojování slovní zásoby
Michaela HOFRAJTEROVÁ -
Vliv způsobu prezentace na zapamatování slovní zásoby v hodinách anglického jazyka
Petra Bérová -
Vliv videoher na osvojování anglického jazyka
Petr FLORIÁN -
Využití metody Total Physical Response v počátečním vyučování ruského jazyka
Jitka Jurčíčková -
Vliv interaktivní tabule ve výuce AJ na osvojování slovní zásoby na 1. stupni ZŠ
Markéta KABOURKOVÁ -
Hra ve výuce ruského jazyka jako pomoc při osvojování nové slovní zásoby
Lenka Kašparová