ŘÍZENÍ ODBYTU A VZTAHŮ SE ZÁKAZNÍKY VE FIRMĚ BOHEMIA MACHINE S.R.O. – Anna JÍLKOVÁ
Anna JÍLKOVÁ
Diplomová práce
ŘÍZENÍ ODBYTU A VZTAHŮ SE ZÁKAZNÍKY VE FIRMĚ BOHEMIA MACHINE S.R.O.
SALES MANAGEMENT AND CUSTOMER RELATIONS IN THE FIRM BOHEMIA MACHINE Ltd.
Abstract:
This graduation theses are oriented to service management analyse and customer relations in a selected firm with emphasis on finding properly recommendation for prospective expansion of the company. My suggestions in improving the quality of provided services or more precisely increases competitive advantage in firm BOHEMIA MACHINE Ltd.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2008
Zveřejnit od: 30. 4. 2008
Identifikátor:
3441
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2008
- Vedoucí: Dr. Ing. Dagmar Škodová Parmová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JÍLKOVÁ, Anna. \textit{ŘÍZENÍ ODBYTU A VZTAHŮ SE ZÁKAZNÍKY VE FIRMĚ BOHEMIA MACHINE S.R.O.}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/14ob9u/.
Jak správně citovat práci
JÍLKOVÁ, Anna. ŘÍZENÍ ODBYTU A VZTAHŮ SE ZÁKAZNÍKY VE FIRMĚ BOHEMIA MACHINE S.R.O.. Č. Bud., 2008. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zemědělská fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 04. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2008 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zemědělská fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Zemědělská fakultaMagisterský studijní program / obor:
Zemědělské inženýrství / Provozně podnikatelský obor
Práce na příbuzné téma
-
Změna strategie přepravy jako nástroj konkurenceschopnost podniku
Magdalena Benešová -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Tomáš Valenta -
Konkurenceschopnost podniků v železniční dopravě
Renáta Konečná -
Systém řízení a konkurenceschopnost malého podniku služeb
Žaneta PODLAHOVÁ -
NOVÉ INFORMAČNÍ TECHNOLOGIE A
René Siklenka -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing Management and Marketing planning
Daria Komleva
Název
Vložil
Vloženo
Práva