CSR strategie pro firmu Liho Blanice – Ilona Březinová
Ilona Březinová
Diplomová práce
CSR strategie pro firmu Liho Blanice
CSR strategy for the company Liho Blanice
Anotace:
Cílem této práce je navržení společensky odpovědných aktivit, kterými by se mohla menší firma, jakou je Liho Blanice, zabývat a realizovat je v praxi. Teoretická část se věnuje představení konceptu CSR, jeho základními znaky a principy, dále přibližuje metodiku Standard odpovědná firma, a některé pojmy, související se společenskou odpovědností. Další část se zabývá postupy při aplikaci CSR, od prvotního …víceAbstract:
The aim of this thesis is to propose a socially responsible activities, which could a smaller company, like Liho Blanice, deals with and implement them in practice. The theoretical part focuses on the introduction of the concept of CSR, its basic features and principles, as well as the methodology of Standard Responsible Company, and some concepts related to CSR. The next part deals with the application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40347
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Jan Kopecký
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40347
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
Martina Vachalová -
Analýza on-line firemních komunikačních procesů se zaměřením na on-line komunikaci ve Futured apps s.r.o v době pandemie COVID-19
Eva Vašíčková -
Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností
Adéla Šebíková -
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová -
On-line dětská pornografie
Jakub Tuček