Bc. Nicole Kořínková
Master's thesis
Generační marketing
Generational Marketing
Abstract:
Cílem diplomové práce je vyhodnocení a doporučení která povedou ke zkvalitnění zákaznického přístupu u cílových segmentů vybrané společnosti Uncle Sam. Na základě generační strategie je navržena optimální forma komunikace a péče o zákazníky v rámci marketingové strategie značky UNCS zaměřené na prodej volnočasového oblečení.Abstract:
The aim of this thesis is to analyze and provide recommendations that will lead to a better identification of customer approach among segments in Uncle Sam company. On the basis of generational strategy there will be proposed communication which will be considered to be appropriate for the marketing strategy of the UNCS brand selling streetwear clothes and therefore identify ways how to effectively …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/a4v4a/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Dominik Müller -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková