Bc. Nicole Kořínková

Master's thesis

Generační marketing

Generational Marketing
Abstract:
Cílem diplomové práce je vyhodnocení a doporučení která povedou ke zkvalitnění zákaznického přístupu u cílových segmentů vybrané společnosti Uncle Sam. Na základě generační strategie je navržena optimální forma komunikace a péče o zákazníky v rámci marketingové strategie značky UNCS zaměřené na prodej volnočasového oblečení.
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze and provide recommendations that will lead to a better identification of customer approach among segments in Uncle Sam company. On the basis of generational strategy there will be proposed communication which will be considered to be appropriate for the marketing strategy of the UNCS brand selling streetwear clothes and therefore identify ways how to effectively …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2018
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní