Bc. Nicole Kořínková
Master's thesis
Generační marketing
Generational Marketing
Anotácia:
Cílem diplomové práce je vyhodnocení a doporučení která povedou ke zkvalitnění zákaznického přístupu u cílových segmentů vybrané společnosti Uncle Sam. Na základě generační strategie je navržena optimální forma komunikace a péče o zákazníky v rámci marketingové strategie značky UNCS zaměřené na prodej volnočasového oblečení.Abstract:
The aim of this thesis is to analyze and provide recommendations that will lead to a better identification of customer approach among segments in Uncle Sam company. On the basis of generational strategy there will be proposed communication which will be considered to be appropriate for the marketing strategy of the UNCS brand selling streetwear clothes and therefore identify ways how to effectively …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a4v4a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
- Vedúci: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Dominik Müller -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková