Bc. Zbyněk Lukáš

Master's thesis

Měření on-line marketingových kampaní

Measuring the on-line marketing campaigns
Abstract:
Předmětem této diplomová práce je popis měření on-line marketingových kampaní. Je rozdělena do teoretické a praktické části. V teoretické části jsou shrnuty formy on-line marketingových kampaní a jejich měření. V praktické části je pak prováděno měření a analýza pomocí běžně dostupných analytických nástrojů. Na základě těchto měření a analýz jsou popsány odlišnosti v rámci jednotlivých metrik od různých …more
Abstract:
This master's thesis describes the metrics for measuring on-line marketing campaigns. The thesis is split into theoretical and practical parts. The theoretical part describes the background of on-line marketing campaigns and their measurement. For the measurement and analysis performed are used a commercially available web analytical tools. The differences between tools are the cause of inaccuracy …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2015
  • Supervisor: Mgr. Jaromír Malenko, PhD.
  • Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication