Bc. Zbyněk Lukáš
Master's thesis
Měření on-line marketingových kampaní
Measuring the on-line marketing campaigns
Abstract:
Předmětem této diplomová práce je popis měření on-line marketingových kampaní. Je rozdělena do teoretické a praktické části. V teoretické části jsou shrnuty formy on-line marketingových kampaní a jejich měření. V praktické části je pak prováděno měření a analýza pomocí běžně dostupných analytických nástrojů. Na základě těchto měření a analýz jsou popsány odlišnosti v rámci jednotlivých metrik od různých …moreAbstract:
This master's thesis describes the metrics for measuring on-line marketing campaigns. The thesis is split into theoretical and practical parts. The theoretical part describes the background of on-line marketing campaigns and their measurement. For the measurement and analysis performed are used a commercially available web analytical tools. The differences between tools are the cause of inaccuracy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hjvu3/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Jaromír Malenko, PhD.
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Měření on-line marketingových kampaní
Filip Procházka -
Měření on-line marketingových kampaní
Tereza Zloská -
Nastavení a vyhodnocení PPC kampaně
Jiří Procházka -
Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro e-shop Dobrý kartáček
Tomáš Benák -
Nízkorozpočtová on-line kampaň začínající společnosti Pandemic.cz
Jaromír Štejnar -
On-line marketingová komunikace
Pavel Pospíšil -
Využití on-line reklamy v předvolebních kampaních.
Tomáš Nehasil -
Využití Google Analytics v on-line marketingu
Kateřina Čapková