Mgr. Tomáš Doležal

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie pro Flaming nights 2012

Proposal of marketing strategy for Flaming Nights 2012
Anotace:
Cílem práce bylo sestavit návrh marketingové strategie pro první ročník hudebně-žonglérského festivalu Flaming Nights 2012. V přehledu literatury byla nastíněna teoretická východiska pro praktickou část. V druhé, tedy praktické části byl nejprve sestaven marketingový mix, který vypovídá o formě a obsahu festivalu a dalších činnostech s ním spojených. Poté proběhla analýza zákazníků, pro něž byl sestaven …více
Abstract:
The objective was compile a draft of marketing strategy for first year of the music and juggling festival Flaming Nights 2012. In the literature review was explained theoretical basis for the practical part. In the second, practical, part was set up the marketing mix, that reflects the form and content of the festival and other actions associated with it. Second step was an analysis of customers by …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Dagmar Kudová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Dagmar Heiland Trávníková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sportovních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu