Mgr. Tomáš Doležal

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie pro Flaming nights 2012

Proposal of marketing strategy for Flaming Nights 2012
Abstract:
Cílem práce bylo sestavit návrh marketingové strategie pro první ročník hudebně-žonglérského festivalu Flaming Nights 2012. V přehledu literatury byla nastíněna teoretická východiska pro praktickou část. V druhé, tedy praktické části byl nejprve sestaven marketingový mix, který vypovídá o formě a obsahu festivalu a dalších činnostech s ním spojených. Poté proběhla analýza zákazníků, pro něž byl sestaven …more
Abstract:
The objective was compile a draft of marketing strategy for first year of the music and juggling festival Flaming Nights 2012. In the literature review was explained theoretical basis for the practical part. In the second, practical, part was set up the marketing mix, that reflects the form and content of the festival and other actions associated with it. Second step was an analysis of customers by …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Dagmar Kudová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Dagmar Heiland Trávníková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií