Ondřej Foukal
Diplomová práce
Nové možnosti v Unreal Engine 5
New Features in Unreal Engine 5
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi vizualizace s využitím moderního herního enginu Unreal Enginu 5, který přináší do procesu vizualizace nové technologie. Mezi nejdůležitější patří Nanite, Lumen, World Partition a Virtual Shadow Maps. První část diplomové práce uvádí potřebnou teorii, která slouží k pochopení těchto technologií. Druhá část vysvětluje jejich fungování, třetí část se zabývá převodem …víceAbstract:
The thesis deals with the possibilities of visualization using the modern game engine Unreal Engine 5, which brings new technologies to the visualization process. The most important ones are Nanite, Lumen, World Partition and Virtual Shadow Maps. The first part of the thesis presents the necessary theory to understand those technologies. The second part explains how they work, the third part deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153826
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Martin Němec
- Oponent: Tomáš Fabián
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Real-Time Global Illumination in Unreal Engine 5
Anna Skorobogatova -
Procedural Level Generation for Unreal Engine 5
Richard Pajerský -
Support for editing Prefabs in Unreal Engine 5
Martin Holčík -
Principy tvorby PC hry v Unreal Engine 5 EA
Ondřej Lamač -
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5
Josef Kotlář -
Rekonstrukce a 3D vizualizace historického stavu krajiny
Mária Kmošková -
Zájmová činnost při ZŠ – 3D vizualizace a architektonický model
Jakub Slovák -
Využití 3D vizualizací v územním plánování
Barbora Plačková