Návrh marketingové strategie firmy MIZUNO – Mgr. Gabriela Hanáková
Mgr. Gabriela Hanáková
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie firmy MIZUNO
Design marketing strategy for the company Mizuno
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit návrh marketingové strategie pro firmu Mizuno. Návrh je zpracován pro vybraný segment trhu. Součástí diplomové práce je analýza samotné značky a její postavení na trhu, její marketingová strategie a plán v České republice. Pomocí metod a analýz je zkoumán segment running, a to postavení značky z pohledu zákazníků. Je zkoumán trh konkurence a její chování, a chování …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to design a marketing strategy for the company Mizuno. The proposal will be prepared for the selected market segment. The thesis will be of a corresponding structure. Part of the thesis is an analysis of the brand as such and its position on the market, its marketing strategy and plan in the Czech Republic. By means of the methods and analyses chosen the segment running …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/imr0k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Dagmar Kudová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Michal Charvát, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Strategický marketing vybrané lezecké stěny
Daniela Kotrbová -
Propagační mix Střední školy Kostka s.r.o.
Martina Houserová