Helena Valentová

Bakalářská práce

Marketingová strategie realitní kanceláře

Anotace:
Tato práce se zaměřuje na analýzu a návrh marketingové strategie pro realitní kancelář. Cílem je zkoumat současné trendy s nemovitostmi a navrhnout marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti a dosažení dlouhodobého úspěchu. Práce se zabývá důležitými aspekty marketingu, jako je segmentace trhu, komunikace se zákazníky a využití online marketingových nástrojů.
Abstract:
This work focuses on the analysis and design of a marketing strategy for real estate agency. The objective is to explore current trends in the real estate market and propose an effective marketing plan to enhance competitiveness and achieve long-term success. The work deals with key aspects of marketing, including market segmentation, customer communication and the use of online marketing tools.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty