Lenka Bílková
Bakalářská práce
Síťový marketing
Multi-level Marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na síťový marketing, neboli Multilevel. Síťový marketing všeobecně, v ČR a také konkrétně ve společnosti OVB Allfinanz a.s., kde jsem v rámci studia vykonávala praxi. Spousta podnětů z praxe je zachycena v praktické části. Cíl bakalářské práce jsou dostatečně rozlišit a dostat do podvědomí lidí zásadní rozdíly mezi síťovým marketingem a pyramidovými společnostmi. Zaměřit …víceAbstract:
Thesis is focused on mutilevel marketing. Multilevel marketing in Czech Republic, namely focused on OVB Allfinanz company. The job I did during the studies. Point of the thesis to to show the main difference between multilevel marketing and the „pyramidal" companies. I wanted to show importance of the motivation, recruiting, communications plan and marketing strategy. The objective was to improve and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91605
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Jiří Románek
- Oponent: Eva Lambertová
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační a znalostní management
Práce na příbuzné téma
-
Účinné formy motivace, jejich význam a vliv na pracovní výkon zaměstnanců podniku
Roman Kloubec -
Motivace a ovlivňování spolupracovníků manažerem hotelu
Václav Opočenský -
Motivace a ovlivňování spolupracovníků manažerem hotelu
Petr Mikysek -
Motivace k podnikání v poradenské firmě
Veronika Pavlovičová -
Motivace spolupracovníků ve společnosti
Michaela Beránková -
Motivace spolupracovníků ve firmě
Ondřej Liďák -
Tvorba strategie firmy Makro Cash & Carry.
Karel Novák -
Tvorba strategického plánu firmy pomocí strategické válečné hry
David Hrma