Analýza spotřebního chování - cukrovinky – Hana Jirkovská
Hana Jirkovská
Master's thesis
Analýza spotřebního chování - cukrovinky
Analysis of consumer behaviour
Anotácia:
Diplomová práce analyzuje spotřební chování týkající se čokoládových tyčinek. Popisuje metodologii marketingového výzkumu. Hlavní částí je výzkum formou dotazníků mezi studenty VŠE. Zjišťuje oblíbenost jednotlivých značek čokoládových tyčinek a jednotlivých prodejních míst v areálu školy. Výsledky jsou použity pro formulaci doporučení pro strategii prodeje.Abstract:
This thesis analyses consumer behaviour connected with chocolate bars. It describes metodology of marketing research. The form of the research is questionnaire. Respondents are students of VŠE. The research discovers popularity of some brands and selling places in the campus. Results are used for the formulation of recommendation for the strategy of sale.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19765
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2010
- Vedúci: Hilda Bártová
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19765
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ -
Involvement of students in extracurricular activities - student organizations at the University of West Bohemia in Pilsen and their contribution to the personal development of students
Sára CHARVÁTOVÁ