Komunikační schopnosti dětí předškolního věku – Bc. Gabriela Martincová
Bc. Gabriela Martincová
Bakalářská práce
Komunikační schopnosti dětí předškolního věku
Communication skills of preschool children
Anotace:
Hlavním tématem bakalářské práce jsou komunikační schopnosti u dětí předškolního věku. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je zaměřena na komunikaci, narušenou komunikační schopnost, charakteristiku a diagnostiku jazykových rovin a oromotoriku. Druhá kapitola se zabývá ontogenezí řeči, psychomotorickým vývojem a komunikačními kompetencemi dětí předškolního věku. Třetí kapitola je zaměřena …víceAbstract:
The main topic of the bachelor thesis are communication skills of preschool children. The thesis is divided into three chapters. The first chapter is focused on communication, communication disorders, characteristics and diagnostics of speech levels and oromotorics. The second chapter deals with speech ontogenesis, psychomotor development, and communication competences of preschool children. The third …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hptcy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj komunikační schopnosti u dítěte s poruchou autistického spektra
Darina Švábová -
Montessori mateřská škola: Analýza volné práce předškolních dětí
Markéta Vazačová -
Poslechové činnosti a Mateřská škola Dobrotice 96 (vybrané předškolní zařízení a praktická realizace poslechových činností v rámci jeho ŠVP)
Lenka KOLAŘÍKOVÁ -
Mateřská škola jako místo pro vytváření návyků zdravého životního stylu dětí předškolního věku
Jana STRAKOŠOVÁ -
Jak spolupracuje a komunikuje lesní mateřská škola s místní komunitou
Stanislava Rotterová -
Comparison of English Language Educational Methods at preschool and school age of a child
Dominika ŠÁROŠI -
Podpora příznivého vývoje grafomotoriky, oromotoriky a jemné motoriky u dětí mateřských škol v regionu Náchodsko
Daniela MACKOVÁ