Udržitelnost hudebního festivalu Rock for People – Anastázie Širinkina
Anastázie Širinkina
Bachelor's thesis
Udržitelnost hudebního festivalu Rock for People
Sustainability of Rock for People music festival
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje tématu udržitelnosti na hudebních festivalech. Přesněji řečeno, zkoumá přístup českého festivalu Rock for People k tomuto tématu. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy, jako jsou udržitelnost, udržitelný rozvoj, společenská odpovědnost nebo greenwashing. Dále je popsaný koncept environmentální politiky a legislativy. Také je zde vymezen pojem kulturního …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of sustainability at music festivals. More precisely, it explores the approach of the Czech festival called Rock for People to this exact topic. The theoretical part of the thesis defines basic concepts such as sustainability, sustainable development, social responsibility, or greenwashing. The concept of environmental policy and legislation is also explained …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86985
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2022
- Supervisor: Pavla Petrová
- Reader: Daniel Šubrt
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86985
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Arts Management
Theses on a related topic
-
Event občanského sdružení Festival Hrachovka - hudební festival Hrachovka
Barbora ČERNÁ -
Hudební festival jako faktor zmírňování sezónních výkyvů v Plzni
Alina Neupokoieva -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Analýza spolupráce mezi firmou a hudebním festivalem jako nástroj event marketingu
Kateřina Snížková -
Vizuální identita kulturní akce hudební festival Vývrtka
Tereza PÖTHE -
Lokální festival Horečka fest a jeho rostoucí marketing
Nikola Svrčková -
Event marketing v oblasti kulturních akcí zejména po pandemické krizi
Jan Turek -
Ekologická udržitelnost hudebního festivalu Soundtrack
Daniela Irová