Trendy v marketingové komunikaci: případová studie CZECHMAN Triatlon 2019 – Michal HEJDUK
Michal HEJDUK
Master's thesis
Trendy v marketingové komunikaci: případová studie CZECHMAN Triatlon 2019
Trends in marketing communication: case study CZECHMAN Triathlon 2019
Abstract:
Diplomová práce vyhodnocuje marketingovou komunikaci triatlonu CZECHMAN Triatlon 2019. Cílem diplomové práce je analýza a vyhodnocení on-line marketingové komunikace s využitím dnešních trendů - hlavních i podpůrných komunikačních kanálů Facebook, Instagram a webových stránek pro sportovní akci. V praktické části vyhodnocuje online marketingovou komunikaci akce. Zjištěné informace mohou sloužit jako …moreAbstract:
The diploma thesis evaluates marketing communication of the sport event CZECHMAN Triathlon 2019. The aim of the diploma thesis is to analyze and evaluate online marketing communication with possible current online trends, main and supporting communication channels Facebook, Instagram and website for this sport event. In practical part is marketing communication analyzed. Obtained information can be …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 11. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEJDUK, Michal. \textit{Trendy v marketingové komunikaci: případová studie CZECHMAN Triatlon 2019}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Physical Culture. 2019. Available from: https://theses.cz/id/165b9j/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HEJDUK, Michal. Trendy v marketingové komunikaci: případová studie CZECHMAN Triatlon 2019. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPalacký University Olomouc
Faculty of Physical CultureMaster programme / field:
Physical Education and Sports / Recreology
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Robin Trunkát -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Možnost využití Facebooku, Twitteru a Google+ pro propagaci v hotelnictví
Polina Soukupová -
Možnost využití Facebooku, Twitteru a Google+ pro propagaci v hotelnictví
Nicole Hartl -
Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik
Eliška Sedláčková -
Marketingová strategie společnosti Google
Eva Cikánová -
Facebook a Instagram v životě dnešní mládeže - sociální sítě jako prostředek ovlivňování nákupního chování mládeže
Michaela Hyhlanová -
The contribution of social media marketing for B2B companies: how firms can leverage Facebook and Instagram to reach their targeted audience
Francesca Comaschi
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights