Trendy v marketingové komunikaci: případová studie CZECHMAN Triatlon 2019 – Michal HEJDUK
Michal HEJDUK
Diplomová práce
Trendy v marketingové komunikaci: případová studie CZECHMAN Triatlon 2019
Trends in marketing communication: case study CZECHMAN Triathlon 2019
Anotace:
Diplomová práce vyhodnocuje marketingovou komunikaci triatlonu CZECHMAN Triatlon 2019. Cílem diplomové práce je analýza a vyhodnocení on-line marketingové komunikace s využitím dnešních trendů - hlavních i podpůrných komunikačních kanálů Facebook, Instagram a webových stránek pro sportovní akci. V praktické části vyhodnocuje online marketingovou komunikaci akce. Zjištěné informace mohou sloužit jako …víceAbstract:
The diploma thesis evaluates marketing communication of the sport event CZECHMAN Triathlon 2019. The aim of the diploma thesis is to analyze and evaluate online marketing communication with possible current online trends, main and supporting communication channels Facebook, Instagram and website for this sport event. In practical part is marketing communication analyzed. Obtained information can be …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HEJDUK, Michal. Trendy v marketingové komunikaci: případová studie CZECHMAN Triatlon 2019. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Robin Trunkát -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Možnost využití Facebooku, Twitteru a Google+ pro propagaci v hotelnictví
Polina Soukupová -
Možnost využití Facebooku, Twitteru a Google+ pro propagaci v hotelnictví
Nicole Hartl -
Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik
Eliška Sedláčková -
Marketingová strategie společnosti Google
Eva Cikánová -
Facebook a Instagram v životě dnešní mládeže - sociální sítě jako prostředek ovlivňování nákupního chování mládeže
Michaela Hyhlanová -
The contribution of social media marketing for B2B companies: how firms can leverage Facebook and Instagram to reach their targeted audience
Francesca Comaschi
Název
Vložil
Vloženo
Práva