Způsoby vyjadřování budoucnosti v současné angličtině – Tereza JANOVSKÁ
Tereza JANOVSKÁ
Bachelor's thesis
Způsoby vyjadřování budoucnosti v současné angličtině
Future tense markers in present-day English
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá slovesnou kategorií času se zaměřením na způsoby vyjadřování budoucnosti a základními prostředky odkazování na futurum. Součástí práce je charakteristika domu dětí a mládeže, didaktické zpracování oznamovacího způsobu třech základních budoucích časů pomocí projektového vyučování pro žáky mladšího školního věku a analýza znalostí žáků středního školního věku pomocí dotazníkového …viacAbstract:
This thesis deals with the verbal category of future time and future tense markers in present-day English. The next part of the work is the characteristic of the Youth and Children organization, didactic treatment of the indicative of three basic future tenses using the project education aimed to younger school-aged children and the last part of the work analyzes the knowledge of the elder school-aged …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015
Zverejniť od: 5. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Ludmila Zemková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANOVSKÁ, Tereza. Způsoby vyjadřování budoucnosti v současné angličtině. Č. Bud., 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.1.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 1. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / AJu-Přu
Práce na příbuzné téma
-
Školní neúspěšnost pohledem žáků mladšího školního věku a jejich rodičů na vybrané základní škole
Klára Gottvaldová -
Rozvoj hudebnosti žáků mladšího školního věku s využitím hry na zobcovou sopránovou flétnu
Klára Běhanová -
Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku
Gabriela Pilátová -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Vliv šachové hry na rozvoj myšlení a učení žáků mladšího školního věku
Simona Suchomelová -
Problematika koktavosti u žáků mladšího školního věku
Denisa Krajsová -
Pohybové aktivity pro nácvik chování žáků mladšího školního věku v mimořádných situacích způsobených říší hub, rostlin a živočichů
Helena Macholánová -
Rozdíly v seberegulaci žáků staršího školního věku na školách klasického a alternativního typu
Tereza Netolická
Názov
Vložil
Vložené
Práva