Marketingový plán pro mobilní aplikaci – Nhi Vu Hoang Phuong
Nhi Vu Hoang Phuong
Diplomová práce
Marketingový plán pro mobilní aplikaci
Marketing plan for mobile application
Anotace:
Předmětem diplomové práce Marketingový plán pro mobilní aplikaci, je vytvoření návrhu marketingového plánu na první rok pro společnost Yellow bench s.r.o., přesněji pro jejich mobilní aplikaci Meeteo.V teoretické části jsou definovány pojmy týkající se marketingového plánu. Dále je zde zmíněna cílová skupina, na kterou chce společnost směřovat veškeré své marketingové komunikace. Jedná se o generaci …víceAbstract:
The goal of this thesis Marketing plan for mobile application is to create a proposal of marketing plan for year one of the company named Yellow bench, s.r.o., for their mobile application Meeteo to be more specific.Keywords related to marketing plan are defined in theoretical part of the thesis. Morover, there is a mention of Gen Z, which is the target group that the startup has chosen.There is a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82146
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2021
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Jan Mísař
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82146
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Cross-platform mobile application for remote management of experimental measurements
Jakub Tylich -
Implementation of Mobile Fitness Application
Michal Čížek -
Mobile Application for Sign-language Recognition
Thanh Do Long -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
A Mobile Application for the Administration of the Kentico System
Linda Hansliková -
Test case design for the mobile application Pilulka "Pill"
Alesia Zhiliaeva -
Tax literacy of generation Z within the Czech Republic and Slovakia
Viktória Baničová -
Aplikace fenoménu Fear of missing out na spotřebitele generační skupiny Z v digitálním marketingu
Markéta Chytilová