Účetní servisní centra a hodnocení jejich výkonnosti – Lucie Vaníčková
Lucie Vaníčková
Diplomová práce
Účetní servisní centra a hodnocení jejich výkonnosti
Accounting shared services centers and their performance evaluation
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou outsourcingu a center sdílených služeb. Zahrnuje obecnou charakteristiku outsourcingu. Dále obsahuje definice a popis fungování konceptu SharedServices Center, jeho historii, výhody, nevýhody, srovnání s obdobnými organizačními modely a strategické aspekty konceptu SharedServices. Část práce je věnována auditu v podmínkách SharedServices Center. Tato diplomová …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the area of outsourcing and shared services centers. It includes general characteristics of outsourcing. It deals in addition with definition and description of koncept shared services, its history, advantages, disadvantages, comparison with similar organization models and strategic aspects of this concept. Part of thesis focuses on audit in area of shared services center …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33861
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2012
- Vedoucí: Ladislav Mejzlík
- Oponent: Jana Skálová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33861
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
The Proposal of Key Performance Indicators Management to Achieve the Defined Financial Objectives of the Selected Company
Barbora Petrželová -
Analýza dat Condition Monitoringu pro potřeby Key Performance Indicators (KPI)
Jan Kelbl -
Development of a Social Network Monitoring Framework and Key Performance Indicators for a Professional Haircare Company
Julia Elisabeth Maurer -
Improvement and support of the Management control system in DB Schenker Maintenance for the better use of Key Performance Indicators and Business Intelligence Reporting
Dominic Tafadzwa Takaendisa -
Key Performance Indicators of customer service in SYKES outsourcing company
Petra Sitková -
Use of modern performance measures in the automotive industry
Sanjeev K C -
Hands, Hearts, or Heads? Shared Services Centre and Commodification of Work in a Multinational Corporation
Petr Mezihorák -
Efficiency in Shared Services
Lukáš Prachýl