Čtenářství dětí mladšího školního věku – Gabriela SUKENÍKOVÁ
Gabriela SUKENÍKOVÁ
Diplomová práce
Čtenářství dětí mladšího školního věku
Reading of children of younger school age
Anotace:
Tato práce se zabývá čtenářstvím dětí mladšího školního věku. Teoretická část je věnována vymezení pojmů, které se čtenářstvím úzce souvisejí. Jsou zde zmíněny a krátce popsány nejvíce užívané metody výuky čtení. Stěžejní částí práce je výzkumná část. Je zde definován hlavní cíl výzkumného šetření, tedy zjistit, jaký je v současnosti vztah dětí mladšího školního věku k četbě. Použitými výzkumnými metodami …víceAbstract:
This work deals with younger school children´s reading. The theoretical part is devoted to a definition of the terms that are closely related to reading. There are mentioned and briefly described in the most used methods of teaching reading. The main part is the part of the research. The main objective of the research is defined here, the purpose was to find out what is the younger school age children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ivana Gejgušová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SUKENÍKOVÁ, Gabriela. Čtenářství dětí mladšího školního věku. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Eva TAKÁCSOVÁ -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářská gramotnost v páté třídě.
Petr PĚNIČKA -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost v podmínkách aprobačních předmětů studenta
Štěpán Dolejší