Nigérie: obchodní politika vlády a sociální politika korporací - limity demokracie v postkoloniálních podmínkách (případová studie) – Ing. Mgr. David Culek
Ing. Mgr. David Culek
Bakalářská práce
Nigérie: obchodní politika vlády a sociální politika korporací - limity demokracie v postkoloniálních podmínkách (případová studie)
Nigeria: government trade policy and corporate social policy - the limits to democracy in post-colonial conditions (case study)
Anotace:
Tato práce představuje případovou studii autonomní Nigérie, přičemž se zabývá otázkami postkoloniální státní legitimity a limitovanosti demokracie v kontextu vládních praktik a iniciativ občanské společnosti. První část práce se soustředí na administrativní strategie státních elit. Druhá část zkoumá vnitrostátní politickou scénu, oscilace legitimity a reakce občanské společnosti. Závěrečná část práce …víceAbstract:
This thesis takes the form of autonomous Nigeria case study. It deals with the problems of post-colonial state legitimacy and democracy’s limits in the context of government policies and civil society initiatives. The first part of the thesis emphasizes state élites’ administrative strategies. The second part analyses intrastate political scene, legitimacy fluctuations and reactions of civil society …víceKlíčová slova
Nigérie postkoloniální stát legitimita státní správa vládní elity limity demokracie občanská společnost nadnárodní korporace sociální zodpovědnost korporací ropa Nigeria post-colonial state legitimacy state administration government élites limits to democracy civil society transnational corporations corporate social responsibility oil
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s1dyo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Pavel Pšeja, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Vladan Hodulák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CULEK, David. \textit{Nigérie: obchodní politika vlády a sociální politika korporací - limity demokracie v postkoloniálních podmínkách (případová studie)}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/16szd6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mezinárodní vztahy
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić